Läti mahlategija Gutta ütles, et nende müük
kasvas eelmisel aastal Eestis 56%, vahendas BBN.
Ettevõte müüs 2006. aastal 11,5 miljoni lati (257 mln krooni) eest mahla, mida oli 15% rohkem kui 2005. aastal. Kokku müüdi 61 miljonit liitrit mahla, millest 56% müüdi lätlastele.
Mahlatootja tegevjuhi Elmer Maasi sõnul on Eesti nende suurim eksportturg, eelmisel aastal müüdi Eestis 21% Gutta toodangust.
Gutta edukaim toode oli kaheliitrine Gutta Max, edukaimad uude tooted oli Lotte mahlajook ja naturaalne mahl nimega Morss.
Ettevõte loodab, et tänu Eesti ja Läti turukasvule kasvab nende müük 30%.
A.le Coqi andmetel oli Cutta turuosa Eestis 2006. aastal kasvanud 19,8%le 2005.aasta 14,1%lt.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.