Osad autofirmad ikka veel ignoreerivad Euro NCAP-i soovitusi suurendada turvalisust pereautodes.
Parempoolse rooliga Chrysler Voyager sai jälle väga kehva testitulemuse, milleks oli kaks tärni. See on täpselt sama, kui sama mudel seitse aastat tagasi.
Kui Euro NCAP esimest korda mahtuniversaale 1999. aastal testis, siis leiti, et need on teistest autodest laupkokkupõrgetel nõrgemad. Paljud tootjad on seepeale oma autodega vaeva näinud, mis tipnes möödunud aasta augustis Ford S-MAX-i viietärnilise tulemusega.
Vasakpoolse rooliga Voyager mida ka meil müüakse sai samas turvatestis neli tärni.
Autor: ÄP
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.