Ajalehtede disaini ühing (The Society for
News Design) valis Äripäeva üheks maailma parima kujundusega ajaleheks.
Society for News Design valis uue kujundusega Äripäeva üheks maailma parimatest. Väga prestiižne žürii tõstis esile Äripäeva dünaamilisust ja mängulisust, väga head fondikasutust ja läbivat värvipaletti. Äripäeva saavutuse teeb eriti magusaks see, et valik, mida konkursile saata, oli väga väike. Selleks ajaks oli uue kujundusega lehte ilmunud vaid 6 nädalat.
Lisaks Äripäevale said maailma parima tiitli veel El Economista Hispaaniast, Frankfurter Allgemaine Saksast ja Politiken Taanist.
Tiitel annab ka õiguse kanda terve aasta esiküljel kirja "maailma parima kujundusega ajaleht".
Võitjaid autasustatakse Society for News Designi iga-aastasel seminaril sügisel Bostonis.
Parima kujundusega lehe valimine toimub 28. korda.
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.