Tallinna Ettevõtlusamet korraldab tänavu
kuni 18. märtsini Soome turul reklaamikampaania, mis keskendub
kultuuriturismile.
Peamisteks märksõnadeks on Kadriorg ja Pirita. Teiseks keskseks teemaks ja sündmuseks disainiaasta, mis kestab Tallinnas kuni augustini ning mille raames korraldatakse mitmeid üritusi, teatas ettevõtlusamet.
Kampaania peamiseks sihtrühmaks on Helsingi ja selle lähiümbruses ning Lõuna- ja Lääne-Soomes elavad üle 35-aastased naised, kuna uuringute järgi just nemad moodustavad selle osa soomlastest, kes on kõige rohkem huvitunud kultuurist, kunstist ning disainist ja samas ka reisivad palju. Sellest tulenevalt on ka kampaania väljundiks Soome naiste- ja sisustusajakirjade, nagu näiteks Gloria, Anna, Avotakka vahel ilmuvad inserdid.
Kampaania peamisi teemasid kajastavad näiteks internetileheküljed, ajaleht The Baltic Guide ja kampaania jaoks on loodud ka spetsiaalne soomekeelne internetilehekülg aadressil www.tourism.tallinn.ee/talvi.
Soomlased moodustavad Tallinna külastavatest turistidest konkurentsitult kõige suurema osa. Esialgsetel andmetel ööbis 2006. aastal Tallinna majutusasutustes 507 000 soomlast, mis on 6% vähem kui 2005. aastal (542 000). Kuigi külastajate arv on viimasel ajal vähenenud, on soomlaste Tallinna reisid pidevalt pikenenud.
Seotud lood
Tallinna linnavolikogu saalis algas täna
rahvusvaheline konverents, kus on kõneks inimkaubandus ja prostitutsioon kogu
Euroopa Liitu puudutava probleemina.
Pronkssõduri juurde oli eile lõunaks taas
sadu punaseid õisi toodud. Puudu polnud ka turistidest, kes kuju igast küljest
pildistasid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.