Tallinna Kaubamaja AS rajab ilupoodide keti, mis
tähendab ühtlasi Kaubamaja kontserni täiendavat laienemist Lätti ja Leetu,
teatas ettevõte.
"Näeme ilutoodete sektoris suurt kasvupotentsiaali," rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Ta lisas, et tänu Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmale on firmal ilutoodete müümisel märkimisväärne kogemus ning Kaubamaja on ilutoodete müüjana Eestis üks tugevamaid tegijad. "Ilupoodide keti eesmärk on kindlustada Kaubamaja liidripositsiooni ilutoodete müüjana kõikides Balti riikides," kommenteeris ta.
„Uus ilukett hakkab muuhulgas müüma eksklusiiv- ja dekoratiivkosmeetikat, meeste ja naiste parfüüme ning juuksehooldusvahendid,” rääkis AS Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Plaanime ilupoodides hakata pakkuma lisaks toodetele ka teenuseid. See on ilukettide puhul uus lähenemine ja loob klientidele olulist lisaväärtust. Ühest kohast on võimalik leida kogu toodetevalik ning ka spetsialistid, kes aitavad nende seast sobivaimad välja valida. Olemasolev kogemus Ilumaailmas näitab, et selline kontseptsioon õigustab ennast väga hästi.”
„Nõudlus ilutoodete järele kasvab ja nende tarbimine ei sõltu majanduskasvust, vaid näiteks elanikkonna vananemisest,” rääkis Enn Parel. „Välimusse ollakse valmis üha rohkem panustama ja ilusektoris kasvab nõudlus just kvaliteetsema kauba osas. Kord juba hinnalisema kreemi või lõhna valinud klient ei vaheta seda enam kehvema vastu välja.”
Hetkel peab Kaubamaja aktiivseid läbirääkimisi kaubanduspindade osas kõikides Balti riikides. Täpsem informatsioon avatavate kaupluse arvu ning avamise ajakava kohta avaldatakse 2007. aasta I poolaastal.
Seotud lood
Teisipäeval, 9. oktoobril, asutas Tallinna
Kaubamaja kontsern Eestis 100% tütarettevõtte TKM Beauty OÜ, mis hakkab
opereerima ilutoodete kauplusteketti.
11. juunil 2007 asutas KIA Auto AS Lätis
100% tütarettevõtte Kia Automobile SIA, mille aktsiakapitali suurus on kaks
tuhat Läti latti (45 000 krooni).
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.