Maailma suurima jooksutossude valmistaja
Nike`i majandusaasta kolmanda kvartali kasum kasvas 7%, ulatudes 350,8 miljoni
dollarini (1,37 dollarini aktsia kohta).
Kasumikasvule aitas kaasa kiire müügikasv Euroopas (+15%) ja Aasias (+11%) ning iPodiga varustud tossude turuletulek, mis salvestab infot treenija jooksutulemuste kohta.
Kvartali müügimaht ulatus 3,93 miljardi dollarini, mida on 8,7 protsenti enam kui aasta eest.
Ettevõtte finantsdirektor Donald Blairi sõnul võivad käimasolevas kvartalis kasumimarginaalid langeda, kuna alahindlustega püütakse laoseisu vähendada, et uutele jalatsitele ja spordirõivastele ruumi teha.
USAs kasvas kvartaliga müük kõigest 2%. „Tegeliku müügi ja kompanii poolt kvartal tagasi teatatud tellimuste erinevus oli üsna suur,” ütles uudisteagentuurile Bloomberg Thrivent Investment Management fondivalitseja Keri Spanbauer, kes kardab et Nike ootavad USAs ees raskemad ajad.
Seotud lood
Prantsuse jaemüügifirma ja Gucci kaubamärgi
omanik PPR ostis 27% osaluse Saksa spordikaupade tootjast Puma, sillutades
sellega teed kogu ettevõtte ülesostmiseks.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.