Prantsuse jaemüügifirma ja Gucci kaubamärgi
omanik PPR ostis 27% osaluse Saksa spordikaupade tootjast Puma, sillutades
sellega teed kogu ettevõtte ülesostmiseks.
Tehing, mis eelmise nädala lõpus Puma aktsiat kergitas, läks PPRile maksma 5,3 miljardit eurot (pea 83 miljardit krooni), kirjutas BBC.
PPRi teatel kavatseb ettevõte Puma pärast tehingu lõpetamist "rahumeelselt" üle võtta. Puma on kavatsustega rahul, öeldes, et pakkumine oli õiglane ja teenib firma huve.
Seni on enam moele keskendunud firmadega ühinenud mitu sporditarvete tootjat, lootes sellega püüda sportlaste kõrval ka moehuvilisi ostjaid.
Puma on Nike'i ja Adidase järel üks maailma suuremaid spordikaupade tootjaid. Viimase kuue aastaga on firma müügikäive kasvanud viis korda, eelmisel aastal müüdi kokku kaupa 2,4 miljardi euro (37,6 miljardi krooni) eest. Ettevõttes on üle maailma tööl 7800 inimest.
Seotud lood
Itaalia moebrändid Giorgio Armani ja Gucci valiti maailma kõige ihaldatuimaks brändiks, vahendab Bloomberg.
Nike pakkus Saksamaa jalgpallimeeskonnale
500 miljoni eurost (7,8 miljoni kroonist) sponsorlepingut. Tiim aga on üle 50
aasta kandnud Adidast.
Maailma suurima jooksutossude valmistaja
Nike`i majandusaasta kolmanda kvartali kasum kasvas 7%, ulatudes 350,8 miljoni
dollarini (1,37 dollarini aktsia kohta).
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.