IRL esitas täna Riigikogu
korruptsioonivastase seaduse kohaldamise erikomisjonile valimiskampaaniaks
kasutatud vahendite ja kulude aruande.
Kampaania kogukulu on 19,8 miljonit krooni, teatas erakond.
Sellest kulus reklaamile teles 5,2, raadios 0,8, trükimeedias 1,8, muudel trükistel 6,0 ja teisteks kuludeks 6,0 miljonit krooni.
Seotud lood
Eestimaa Roheliste valimiskampaania kulud
2007.a. Riigikogu valimistel olid 2 499 960 krooni ja 13 senti, teatas
erakond.
Riigikokku pääsenud erakonnad kulutasid
valimiskampaaniale kokku 117,4 miljonit krooni, mis teeb ühe parlamendikoha
hinnaks keskmiselt 1,16 miljonit, mis on kaks korda enam kui eelmistel
valimistel.
Riigikogu valimisteks 41,4 miljonit krooni
kulutanud Keskerakonna üks suuremaid toetajaid oli erakonda kuuluv jalgpallur
Andres Oper, kes annetas parteile 1,5 miljonit krooni.
Sotsiaaldemokraatliku Erakond (SDE) teatas,
et kulutas Riigikogu valimiskampaaniale 7 942 607 krooni ja 61 senti, millest
aruande esitamise hetkel oli veel tasumata 3 504 655 krooni ja 61 senti.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.