Tallinna halduskohus jättis jõusse
tarbijakaitseameti ettekirjutuse Olympic Casino Eesti ASile, millega amet
kohustas ettevõtet lõpetama hasartmängureklaamide avalikustamise väljaspool
mängukohti.
Kohtuvaidlus algas 2005. aastal, mil Olympic Casino Eesti AS vaidlustas tarbijakaitseameti reklaamiseaduse alusel tehtud väärteootsuse, millega amet trahvis ettevõtet 40 000 krooni suuruse rahatrahviga keelatud hasartmängu ja mängukohtade reklaami avalikustamise eest väljaspool mängukohta, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Tarbijakaitseameti ettekirjutus käsitles muu hulgas näiteks neljas kohas Casino Olympic kaubamärgi ebaseaduslikku esitlemist olukorras, kus ükski neist ei asu mängukoha sissepääsu vahetus läheduses. Hasartmängu reklaam väljaspool mängukohta on reklaamiseadusega keelatud.
Samuti tunnistas kohus reklaamiseaduse rikkumiseks ameti ettekirjutuses muuhulgas käsitletud numbrimärgiga OLYMPIC auto eksponeerimise kasiino ees, tunnuslause "Aarete saal" kasutamise, kasiino kaubamärki kandvad reklaamtulbad tänavapildis, kasiino kaubamärgi kujutisega lipud ning viite Olympic Casino Eesti veebilehe aadressile.
Seotud lood
Tarbijakaitse teatas,
et reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui see võimalus
on lepingus otseselt ette nähtud ning leping sisaldab reisitasu uue suuruse
arvutamise korda
Tarbijakaitseamet hoiatab ja annab teada,
et ettevõtte Holiday Club ehitise ajutise kasutamise õiguse omandamise ehk
puhkuseosakute ostmisel võib firma kliente oma pakkumisega eksitada.
Olympic Entertainment Group teatas täna
börsile, et kavatseb täna avalikustatud Tallinna halduskohtu otsuse edasi
kaevata.
Olympic Entertainment Group plaanib
lähiajal julgelt laieneda Poolasse, kus ootavad ees väga rangelt
reglementeeritud kasiinondus ja ettearvamatud poliitilised otsused.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.