• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 09.04.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks küsimus

Tõenäoliselt nõuab tööandja kõneeristuse esitamist mitte huvist töötaja suhtluspartnerite vastu, vaid selleks, et vältida vaidlusi maksuametiga.
Nimelt on oht, et maksuamet kvalifitseerib töötajale telefonikompensatsiooniks tasutud summad erisoodustusena. Selle vältimiseks on tööandjal vaja selgitust selle kohta, milline on töökõne ja milline erakõne. Samas sõltumata põhjusest, miks tööandja tunneb huvi töötaja kõneeristuse vastu, on siin tegemist sekkumisega töötaja eraellu. See tähendab, et kui töötaja seda ei soovi, siis tööandja telefonioperaatorilt kõneeristust ei saa.
Oma eraelu puutumatuse kaitsmise hind on kompensatsioonist ilmajäämine. Selliste olukordade vältimiseks on soovitav leppida juba töölepingus kokku summas, mis makstakse töötajale isikliku telefoni kasutamise eest tööasjade ajamiseks. Nii välditakse olukorda, kus töötaja "jonnib" ja ei kasuta enda telefoni tööasjade ajamiseks ning "tööandja" jonnib ja nõuab pabereid enne hüvitise maksmist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.24, 17:29
Foruse enam kui 10aastane koostöö Viru Keskusega – tehnohooldusest maineka rohesertifikaadini
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele