• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 09.04.07, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ingman Jäätised 2006. aasta käive 51,4 miljonit krooni

AS Ingman Jäätised 2006. käive oli 51,4 miljonit krooni ja kasum ligi 1 miljon krooni. Ettevõtte käive kasvas võrreldes 2005. aastaga 33 protsenti, teatas firma.
AS Ingman Jäätised juhatuse esimehe Margus Kasteini sõnul oldi möödunud aastal taaskord kõige kiiremini turuosa kasvatav jäätisetootja.
"Kui möödunud aastal kasvas kogu jäätiseturu maht ligi 15 protsent, siis meie kasv oli rohkem kui kaks korda suurem. Kindlasti aitas meil uusi tarbijad võita Ingmani kui kvaliteetsete koorejäätiste tootja teadvustamine. Tarbijad on hakanud tegema vahet ühelt poolt koorest ning teiselt poolt vähemkvaliteetsetest ehk taimsetest rasvadest valmistatud jäätiste vahel," ütles Kastein.
Eesti jäätiseturg jagunes 2006. aasta lõpus järgmiselt: Ingman 17%, Premia 42%, Balbiino 36% ja ülejäänud tootjad kokku 5%.
Ingman Jäätised tuntumad kaubamärgid on Jättis, Kingis, Super Viva, Credo jmt. Eeloleval hooajal toob Ingman Jäätised turule mitmeid põnevaid uudistooteid.
Ingman Jäätised AS kuulub Ingman Ice Cream Oy Ab-le.

Seotud lood

Uudised
  • 26.07.07, 16:24
Ingman kasvatas jäätise käivet 25%
Ingman Jäätised AS on kõige kiiremini turuosa kasvatanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele