Käesoleva aasta märtsis ületas Audi
kontserni müügitulemus ühes kuus esmakordselt 100 000 sõiduauto piiri.
Kokku on tänavu esimeses kvartalis üle maailma müüdud 248’000 uut Audi sõidukit, mis on 9% rohkem kui aasta tagasi samal ajal. Eestis kasvas Audi sõiduautode müük aasta esimese kolme kuuga rekordilised 79%, teatas Reval Auto AS.
2007. aasta algus on olnud Audi autotööstusele erakordselt edukas. Käesoleva aasta märtsis müüsid Audi AG edasimüüjad üle kogu maailma 103’000 uut sõidukit ehk 10% enam kui aasta tagasi.
Märkimisväärseid kasvunumbreid näitasid märtsikuus suurturud Venemaa (+41%), Šveits (+35%), Rootsi (+32%), Inglismaa (+20%), Hiina (+20%), USA (+15%).
Eestis andsid Reval Auto edasimüüjad märtsikuus klientidele üle 60 uut Audi sõiduautot, mis on 35 autot (+71%) enam kui möödunud aasta märtsis. Selle aasta esimeses kvartalis müüdi Eestis kokku 153 uut Audit (+79%).
AS Reval Auto tegevjuhi Peeter Tiitsoni sõnul peegeldab Eesti turul esimeses kvartalis toimunud ligi 80%-ne Audi müügitulemuste kasv ja kontserni 12-nes järjestikune rekordaasta klientide usaldust Audi kaubamärgi ja sõidukite vastu. “Audi AG on viimastel aastatel jõuliselt investeerinud uute mudelite ja tehnoloogiate väljatöötamisse”, märkis Tiitson. Järgneva kuue aasta vältel investeerib Audi AG uute mudelite väljatöötamiseks keskmiselt 2 miljardit Eurot aastas ning toob turule ligi 20 uut mudelit.
Seotud lood
Poole aastaga on Audi müünud enam
kui 500 000 sõidukit üle kogu maailma, saavutanud rekordilisi
müügitulemusi 41 turul ja kasvatanud Audide müüki Eestis 78% võrra.
Märtsis kasvas uute autode müük Eestis 60
protsenti võrreldes eelmise aasta sama kuuga. Kokku müüdi 2881 uut autot.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.