Eesti üks suuremaid jaekaubandusettevõtteid
Rimi Food Eesti AS alustab homsest ulatuslikku uute töötajate värbamise
kampaaniat, teatas firma.
Rimi Eesti Food AS tegevjuhi Ruth Laatre sõnul ootab ettevõte kollektiiviga liituma eelkõige neid, kes soovivad töötada rahvusvahelises jaekaubandusettevõttes kassapidajatena, samuti saali- ja letiteenindajatena, kuid ettevõtte uksed on avatud ka kõikidele teistele. "Kampaania eesmärk on laiem kui konkreetse arvu inimeste leidmine siin ja praegu - soovime kampaaniaga julgustada inimesi teenindajana töötama ja juhtida avalikkuse tähelepanu sellele, et teenindaja elukutse on ühiskonnas põhjendamatult alaväärtustatud," ütles Laatre.
Laatre sõnul on teenindaja rolli madalasse mainesse sisse kirjutatud laiem tööjõuprobleem, kuna inimesed ei soovi töötada ametites, mida nende kaaskodanikud ei hinda. Motiveeritud töötajate leidmine ja hoidmine on tema sõnul võtmeküsimuseks kõikides jaekaubandusettevõtetes ning kogu teenindussfääris tervikuna. Rimi kampaania juhtlause „Erilised inimesed erilises kohas“ on kantud mõttest, et toidukauplustes töötavad teenindajad teevad tänuväärset ja rasket tööd, mida igapäevatoimetuste kõrval sageli ei märgata.
Seotud lood
Tänasest algab Säästumarketi kauplustes
ainulaadne uute töötajate värbamiskampaania, mille raames tuleb müügile üle
poole miljoni töökuulutusega kohukese.
Turvafirma Falck korraldab aprillis Eestis
ainulaadse värbamiskampaania, kus igale uuele turvatöötajale makstakse tööle
asumisel preemiana 2000 krooni puhtalt kätte, teatas ettevõte.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.