• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,65
  • 23.04.07, 12:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juuksed jutustavad joodiku eluloo

Briti firma pakub uut testimisvõimalust, mille abil saab selgitada inimese suhte alkoholisse nii kuude kui isegi aastate jooksul.
Londoni firma Trimega Laboratories teatas, et on võimeline kindlaks tegema, kui palju inimene on alkoholi tarbinud viimaste kuude või isegi aastate jooksul. Piisab vaid juustes leiduvate kemikaalide analüüsist, kirjutas ScienceDaily.
"Praegu kasutatavad vere- ja uriiniproovid võimaldavad teada saada, kas viimastel päevadel on alkoholi tarbitud," ütles firma esindaja Avi Lazarow. "Me võime juuste või kehakarvade abil leida mitme kuu taguse joomise jäljed."
Test otsib rasvhappe derivate, mis imenduvad juustes pärast alkoholi kehast lahkumist. Sellise testi hind on siiski üsna krõbe - 7960 krooni.
Loe ka teisi Novaatori uudiseid.

Seotud lood

Uudised
  • 04.02.08, 10:58
Juuksed reedavad kurikaela
Kurjategijad, kes väidavad end olevat mitte kunagi käinud kuriteopaigas peavad nüüd kartma oma reetlike juuste pärast.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele