Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas
Glase tunnistas, et tekkinud olukord Eesti ja Venemaa vahel mõjutab ettevõtet
kindlasti, kuid tema sõnul ei ole Venemaa teeremont ettevõtte tööd seganud.
"Teid on Venemaal remonditud juba mitu kuud ning üksüheselt remonti ja siinseid sündmusi seostada ei saa," kommenteeris Glase nädala alguses saabunud Reutersi teadet. "Meil on Venemaaga mahud varem kokku lepitud ja mingeid olulisi muutusi praegu näha ei ole."
Keskmist vedude arvu võrreldes ütles Glase, et maiks on küll registreeritud veidi vähem sõite, kuid seda vaid vähesel määral. Nii oli aprillis keskmiselt päevas sõite 35 ja mais on praegu oodata 31 vedu päevas. Seni on Eesti Raudtee mais keskmiselt vastu võtnud 32 rongi ööpäevas, mis on sama eelmise aasta numbritega.
"Praegu ei ole sõitudest ära öeldud, kuigi iga päev on nagu tavaliselt väikesed kõikumised olemas. Sündmustest on möödunud liiga vähe aega, et midagi veel öelda. Hoidume oletustest," lisas ta.
Seotud lood
Severstaltransiga seotud raudteeärimees
Oleg Ossinovski ütles venekeelsele majandusuudiste portaalille dv.ee, et olukord
on tõesti väga keeruline ja tal tuleb töötajad sundpuhkusele saata.
Venemaa teatas, et katkestab bensiini,
masuudi ja diisli veod Eestisse mööda raudteed, kuna kavatseb raudteel teha
plaanipäraseid remonttöid, vahendas Reuters Vene riikliku raudteemonopoli
teadet.
Rakvere Lihakombinaadi juhatuse esimehe
Olle Hormi sõnul kaotaks ettevõte Venemaa sanktsioonide tõttu umbes miljon
krooni kuus, kuid saaks siiski hakkama.
Riik ei plaani Eesti Raudteele raskustega
toimetulemiseks riigieelarvest raha eraldada, kuna selleks puuduvad õiguslikud
alused.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.