Juhtimiskonverentside sarja uus üllitis "Märka, tunneta, mõtle, tegutse" on praktiline raamat, mis näitab ilmekalt, kuidas instinkti jõud võib äri muuta.
Raamat kirjeldab lihtsat, aga jõulist tehnikat, millest on sündinud paljud tänapäeva äri edumeelsemad tooted ja teenused. See ei anna kindlat retsepti ega luba kümne päevaga paradiisi, vaid läheneb arukalt ja mõistvalt sellisele ebamäärasele, kuid elulisele teemale nagu instinktide kasutamine äris.
Raamat annab nii inspiratsiooni kui ka julgust oma sisetunde järgimiseks. Samas ka kinnitust, et paljud uued ideed sünnivad pigem äriliidrite kõhutunde kui lõputu analüüsi tulemusel.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.