Venemaa keskmise suurusega
naftaeksportijate sõnul on neil raskusi transiidiga läbi Eesti ning nad
oletavad, et nende põhjuseks on Moskva halvad poliitilised suhted Tallinnaga.
Ärimeeste sõnul on probleemid vähenenud pärast maikuud, kui Eesti suund oli kümme päeva suletud, kuid bensiini ja nafta saatmine Eesti sadamaisse on olnud sageli võimatu ning riiklik raudtee on soovitanud tarned teistesse sadamatesse ümber suunata, vahendas ETV 24.
Üks ärimees rääkis, et suurimatel tarnijatel lubatakse minna Eestisse, kuid väiksemad firmad on saanud korralduse kasutada teisi sadamaid. Vene Raudtee teatel on Eestisse saadetavate vagunite arvu vähendatud tavaliselt 1500-lt päevas 980-le. Raudtee on soovitanud eksportijatel otsida teisi sadamaid Leedus ja Lätis ning nõudnud, et puitu saadetaks Soome ning kivisütt Ukraina ja Venemaa Ust-Luga sadama kaudu.
Seotud lood
Autoettevõtete liidu juht Villem Tori
ütles, et mõistab Saksamaa sisevedudele kehtestatud piiranguid, mis kaitsevad
kohalikke transpordiettevõtteid.
Peterburis elav ja turismindusega tegelev
ettevõtja Boris Gorbunovi sõnul on Eesti teema hetkel Peterburis väga
kuum.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.