Venemaa keskmise suurusega
naftaeksportijate sõnul on neil raskusi transiidiga läbi Eesti ning nad
oletavad, et nende põhjuseks on Moskva halvad poliitilised suhted Tallinnaga.
Ärimeeste sõnul on probleemid vähenenud pärast maikuud, kui Eesti suund oli kümme päeva suletud, kuid bensiini ja nafta saatmine Eesti sadamaisse on olnud sageli võimatu ning riiklik raudtee on soovitanud tarned teistesse sadamatesse ümber suunata, vahendas ETV 24.
Üks ärimees rääkis, et suurimatel tarnijatel lubatakse minna Eestisse, kuid väiksemad firmad on saanud korralduse kasutada teisi sadamaid. Vene Raudtee teatel on Eestisse saadetavate vagunite arvu vähendatud tavaliselt 1500-lt päevas 980-le. Raudtee on soovitanud eksportijatel otsida teisi sadamaid Leedus ja Lätis ning nõudnud, et puitu saadetaks Soome ning kivisütt Ukraina ja Venemaa Ust-Luga sadama kaudu.
Seotud lood
Autoettevõtete liidu juht Villem Tori
ütles, et mõistab Saksamaa sisevedudele kehtestatud piiranguid, mis kaitsevad
kohalikke transpordiettevõtteid.
Peterburis elav ja turismindusega tegelev
ettevõtja Boris Gorbunovi sõnul on Eesti teema hetkel Peterburis väga
kuum.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.