Autoettevõtete liidu juht Villem Tori
ütles, et mõistab Saksamaa sisevedudele kehtestatud piiranguid, mis kaitsevad
kohalikke transpordiettevõtteid.
Tori ütles, et rahvusvaheliste kaubavedude piiranguid on üha vähemaks jäänud ning riigid avavad sisevedude turge vastastikku. Näiteks, kui lätlased lasevad eestlased oma territooriumile kaupa vedama, lubavad sama lätlastele ka eestlased.
„Saksamaa on ka väga keerukates tingimustes,“ rääkis Tori. Logistiliselt jääb Saksamaa Euroopa keskkohta ja peaaegu kõik veomarsruudid kulgevad sealt läbi.
„Kui nad siseriikliku veoturu vabaks teeks, muutuks konkurents oma ettevõtetele väga tihedaks,“ selgitas Tori. Ta ei julgenud prognoosida, kas ja millal Saksamaa oma siseveoturu avab.
Seotud lood
Eesti ettevõtetele on Aasiast kauba toomine
läinud tänavu kallimaks ligi kaks korda. Viimane meretranspordi hinnatõus sel
aastal ootab ees oktoobris-novembris.
Augustis mööda Eesti liipreid vuranud 2,16
miljonit tonni kaupu on peaaegu väikseim hulk kogu Eesti Raudtee ajaloos,
kaubatransiidi maht langes tasemele, mida oodati saabuvat alles nelja aasta
pärast.
Venemaa keskmise suurusega
naftaeksportijate sõnul on neil raskusi transiidiga läbi Eesti ning nad
oletavad, et nende põhjuseks on Moskva halvad poliitilised suhted Tallinnaga.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.