Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puuseppa sõnul on ettevõttes suur soov laieneda ja kasvada.
"Juba enne Kia Auto ostu oli Tallinna Kaubamajal soov täiendavaid ärisuundi leida. Täismõõdus kaubamaja pole mõtet teha," selgitas Puusepp automüügi tagamaid. "Autod on üks võimalikest suundadest. See on kiiresti kasvav turg kõigis Baltimaades, 2006. aastal oli turukasv Eestis 29%, Lätis 58% ja Leedus 38%," lisas ta.
Kia Auto juhatuse esimehe Jaak Heinola sõnul on Baltikum neile paras suutäis. Kia Autol on lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus ainuesindusõigus.
"Nägime, et meil on palju sünergia võimalusi. Kaubamajal 250 000 partnerkaardi omanikku, mis annab häid kampaania- ja turundusvõimalusi. Näiteks osturalli, kus müüdi 15 minutiga 10 autot," selgitas Puusepp.
"Oli ja on veendumus, et Kaubamaja ei piirdu ühe margiga. Täna otsime ka teisi marke, kuid Kia on prioriteet," selgitas Puusepp tulevikuplaane. Kahjuks ei soovinud ta täpsustada, millised marke oodata on.
"Autoturg kasvab kiiresti, loodan, et Kia kasvab kiiremini," lisas ta.
Ka on Tallinna Kaubamaja juht rahul Kia rentaablusega. "Selveri kilekott on jah kõige rentaablim toode, kuid kahjuks tühjalt seda ei müü," lisas ta.
Eesmärk on saada vähemalt 5% turuosa aastaks 2010 ja kõigisse Balti riigi pealinnadesse ehitada korralikud esindused. Tallinna uus esindus peaks valmima 2008. aasta 4. kvartalil. Vilniuse esindus 24. detsember 2007, Riias otsitakse krunti.
Seotud lood
11. juunil 2007 asutas KIA Auto AS Lätis
100% tütarettevõtte Kia Automobile SIA, mille aktsiakapitali suurus on kaks
tuhat Läti latti (45 000 krooni).
Kia cee’de, uusi Slovakkias toodetud Kia
mudeleid on alates veebruari algusest Baltimaades müüdud juba 500. Käesoleva
juunikuu jooksul ületab Kia sõidukite müüginumber Baltikumis 1000 auto piiri,
teatas ettevõte.
Uue sarja esimene saade!
Elisa Eesti juht Andrus Hiiepuu rõhutab uhiuues sarjas “Juhtides tulevikku”, et suurfirmad liiguvad kestlikkuse suunas ja sellega kujundatakse ümber tööstusharud. Kes pole sellega kaasas, jääb lihtsalt maha.