Kia cee’de, uusi Slovakkias toodetud Kia
mudeleid on alates veebruari algusest Baltimaades müüdud juba 500. Käesoleva
juunikuu jooksul ületab Kia sõidukite müüginumber Baltikumis 1000 auto piiri,
teatas ettevõte.
„Uus Kia cee’d võeti Baltimaades hästi vastu,“ ütles Kia Auto Balti regiooni turundusjuht Kristel Kõrgmaa. „Neil päevil saab meil täis ümmargune müüginumber 500. Ostuhuvi on ühteviisi suur Kia cee’di lihtsamate ja kallimate variantide vastu. Käesoleva juunikuu jooksul saab Kial ületatud ka 1000 müüdud auto piir Baltikumis.“
„Cee’d on võimaldanud meil üha enam kanda kinnitada C-segmendis, mis on kõige konkurentsitihedam ja suurima autode müügiarvuga segment Eestis,“ lisas Kristel Kõrgmaa. „Käesoleva aasta maikuus oli cee’di turuosa Eestis C-segmendis 5%, Lätis aga koguni 7%. Kurta ei saa ka Leedu analoogilise näitaja üle, mis oli 4%. Meil on hea meel, et lisaks tuntusele maasturite ja mahtuniversaalide tootjana on Kia nüüd Euroopa kaardil ka selles nn tavaliste pere- ja firmaautode klassis. Eriti suurt kasvu ootame lähiaastatel Läti turult, kuna Kia kui automargi prestiiž näitab ilmseid tõusu märke.“
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puuseppa sõnul on ettevõttes suur soov laieneda ja kasvada.
11. juunil 2007 asutas KIA Auto AS Lätis
100% tütarettevõtte Kia Automobile SIA, mille aktsiakapitali suurus on kaks
tuhat Läti latti (45 000 krooni).
Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta
müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui
eelmisel aastal.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.