Amazon.com Inc. on saanud üle miljoni Harry
Potteri viimase raamatu tellimuse, mis ilmub juulis, kuid veebpood ei teeni
sellelt kasumit, ütles ettevõtte juht Jeff Bezos aktsionäride üldkoosolekul.
Amazon teeb raamatu "Harry Potter and the Deathly Hallows" ette tellijatele 17 dollarilise (pea 200 kroonise) allahindluse, toimetab raamatud tasuta ja õigel ajal kohale, mis näitab, et ettevõte teeb kõik, et säilitada lojaalseid kliente, vahendas Msnbc.
Bezos rõhutas Amazoni kliendisõbralikku suhtumist. Bezos ütles umbes 50 aktsionärile, et ettevõte ohverdab iga aasta 600 miljonit dollarit (6,9 mld krooni) soodsama kohaletoimetamise tõttu.
Tegevjuht manitses ka omanikke kannatlikud olema, sest lähiaastatel kavatseb Amazon investeerida usinalt tehnoloogiasse, uutes tooteliikidesse ja uutesse kohtadesse nagu Hiina.
Kuna aktsionäride üldkoosoleku ametlik osa, koos nõukogu täieliku tagasivalimisega, võttis ainult viis minutit, lõbustas Bezos omanikke Amazoni veebipoe uue kauba tutvustamisega. Muu hulgas näitas ta käest suuremat Šveitsi armee nuga, kella, mis näitab aega binaarkoodis ja madala rasvasisaldusega koerakrõbuskeid.
Peale koosolekut tõusis aktsia 1,05 dollarit, sulgedes hinnaga 71,94 dollarit.
Seotud lood
Ameerika veebipood Amazon on pärast paari
rasket kvartalit taas jalad alla saanud ja korraliku kasumi teinud.
Harry Potteri raamatute kirjastaja
Bloomsbury teatas, et võluripoisi uue raamatute ettetellimine välismaalt on 17%
kõrgem, kui ettevõtte järgmise bestselleri müük välismaale.
Harry Potter on oma viienda osaga taas
Põhja-Ameerika filmiedetabelite tipus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.