Enn Pant on kümme aastat ehitanud Tallinki,
investeerinud üle 15 miljardi laevadesse, ostnud Silja Line'i ja Superfasti,
ehitades Läänemerele uut Las Vegast.
"Investeeringud jätkuvad. Rohkem kogemusi ja uuendusi laevadel, rohkem wow-tunnet, rohkem meelelahutust ja kaubandust," ütles Pant Rootsi majanduslehele Dagens Industri.
Enn Pant kohtus Rootsi ajakirjanikega oma Tallinna üsna sünges kabinetis. Ajakirjanik Mosse Wallen mainis persooniloos Pandist ka, et Tallinki juht ei halasta ajakirjanikele, eriti halvasti suhtub ta Äripäeva.
Seotud lood
Soome turundusajakirja Markkinointi
Mainonta (M M) ajakirjanik Mikko Metsämäki kirjutas, et Tallink Silja Oy
tegevjuht Keijo Mehtoneni ülemeelikus ja võimetus oma vigu tunnistada, mõjub
laevakompaniile halvasti.
Kõige mainekamad tööandjad, kes saavad
valida laiema ringi töölekandideerijate seast, on Tallink, Hansapank ja EMT,
teatas Emor.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.