Soome turundusajakirja Markkinointi
Mainonta (M M) ajakirjanik Mikko Metsämäki kirjutas, et Tallink Silja Oy
tegevjuht Keijo Mehtoneni ülemeelikus ja võimetus oma vigu tunnistada, mõjub
laevakompaniile halvasti.
"Kuhu jõuaksime me ilma Keijo Mehtonenita? On läinud vaid pool aastat ajast, mil tegevjuht Mehtonen koos teiste Tallinki juhtidega Läänemerel kruiisil pummeldas. Nüüd on ta taas tüüris," kirjutas Metsämäki.
Reedel lasi Mehtonen lahti Tallink Silja Soome müügi- ja turundusosakonna juhi Pekka Helini ja kommunikatsioonijuhi Tuomas Nylundi. Esmaspäeval said sule sappa kaubavedude juht Johan Lindblad ja arendusjuht Matti Orama. Kõiki neid ühendab pikk karjäär Siljas.
Selle käiguga lahkusid ettevõttest M M hinnangul viimased inimesed, kes Siljast kujundasid Soome kõige hinnatuma laevafirma.
Aga pole hullu, Mehtonen on lubanud oma töö kõrvalt tegelda nii Tallinki suhtekorralduse kui ka turunduse ja müügiga. Uue kommunikatsioonijuhi nimi tehakse, võimaluse korral, teatavaks pärast jaanipäeva.
Igaühel on asjadest oma arusaam. Pühapäeval kirjutas Mehtonen Aamulehtis meediasuhetest: "Olen pressiga suhtlemise lõpetanud, mul ei ole nendega midagi pistmist. Olen juba piisavalt vana inimene, et ei vaja enam pressi. Ma loen seda lehte, mille ostan, ja muud ei vaja."
Nii kommenteeris Mehtonen asja Aamulehti toimetajale Matti Posiole, kellega mees aasta tagasi viskipudeli peale kihlveo sõlmis. Nimelt väitis Mehtonen, et Ryanair lõpetab lennud Tamperest 12 kuu pärast, kaotades sellega kihlveo. Posio uuris, millal võiks ta oma võidu kätte saada. Mehtonen vastas: "No on jäänud maksmata. Vaatame siis millalgi, kui leian piisavalt raha, siis ostan ära."
"Ülemeelikus koos võimeta tunnistada oma vigu on ohtlik kombinatsioon. Mehtoneniga võiks viskipudeli peale kihla vedada ka selle peale, et nii kaua, kui tema on Tallink Silja juht, kaotab ettevõte jätkuvalt kliente," lõpetas Metsämäki.
Seotud lood
Tallink Gruppi juhatuse liige Keijo
Mehtonen leiab, et kuna ettevõtte aktsiakurss on nii madal, võiks Tallinki üldse
börsilt ära viia.
Enn Pant on kümme aastat ehitanud Tallinki,
investeerinud üle 15 miljardi laevadesse, ostnud Silja Line'i ja Superfasti,
ehitades Läänemerele uut Las Vegast.
Tallinna linnavolikogu liikmete
lemmikaktsia on Tallink. Enim ehk 8475 Tallinki aktsiat on endisel korvpalluril
Aivar Kuusmaal, selgus majanduslike huvide deklaratsioonidest.
Krediidiinfo andis Tallinki hotelle
haldavale ettevõttele TLG Hotell OÜ Eduka Eesti Ettevõtte tunnistuse reitinguga
suurepärane (AAA).
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.