• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 26.06.07, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prints Charles'i porgandid ei kõlba kaubamajaketile

Juhtiv kaubamajakett Sainsbury jättis prints Charles'i porgandid ostmata.
Briti kaubamajakett Sainsbury katkestas oma aedviljatellimused prints Charles'ilt ja Briti põllumajandusorganisatsiooni juhilt Patric Holdenilt. Sainsbury põhjendas oma tegu sellega, et toiduained, mis nendeni jõudisd, ei läbinud kvaliteedinormi, vahendab The Guardian.
Patric Holden süüdistab aga juhtivaid supermarketeid tema ja prints Charles'i ärakasutamises. Tema sõnul on nad suurfirmade industrialiseerimise ohvrid ning, et nad ei saa sedasi oma tooteid isegi kohalikel turgudele müüa. Sainsbury lõpetas mõlema porgandikasvatajaga koostöö jaanuari lõpus.
Holden väidab, et tema aedviljad olid lõigates tipp-tasemel. Sainsbury'le muutusid nad kõlbmatuks aga pika transportimise, pesemise ning pakkimise käigus. Ligi pool saagist lükati tagasi, kuna see ei vastanud väljanägemis- ja kvaliteedinõuetele.
Sainsbury tõdeb, et töötamine väikevarustajatega on raske, aga lubab, et on valmis leidma ühise lahenduse. Küll aga ei ole neil võimalik oma kõrgetest kvaliteedinormidest taganeda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele