Täpselt nii (Jesus Phone) nimetas USAs
reede õhtul kell kuus müügile tulnud Apple'i mobiiltelefoni iPhone'i ajalehes
The Wall Street Journal ilmunud kommentaaris riskikapitalist ja analüütik Paul
Kedroski, kirjutas Äripäev.
Bloombergi hinnangu kohaselt oli tegemist vaata et kõigi aegade edukaima turunduskampaaniaga, mis oli edukam isegi Ford Mustangi omast 1964. aastal ja Microsofti Windows 95 kampaaniast.
Inimesed võtsid järjekorda juba mitu päeva varem. AP kirjutas, kuidas enne müüki telefonisabas seistes sai Philadelphia linnapea noomida 22 aastaselt noormehelt, kelle arvates oleks meeril parematki teha, sest linnas on toimunud juba 200 mõrva.
Eks uue toote müügiedu ja selle mõju kohta Apple'i aktsia hinnale näeb alles paari nädala pärast, kuid ootused on olnud ülimalt kõrged.
Võrreldes jaanuari algusega, mil ettevõtte asutaja ja tegevjuht Steve Jobs uuest telefonist teada andis, on aktsia hind kerkinud üle 40 protsendi. Reedel kallines väärtpaber 1,23 protsenti, 122,4 dollarini.
Seotud lood
Global Equities Research hinnangul müüs
Apple esimesel nädalavahetusel maha 525 000 iPhone`i, sellest esimesel
müügipäeval (29. juunil) 200 000.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.