Suuremad bussifirmad tõstsid 1. juulist
ootamatult ja juba teist korda vähem kui aasta jooksul suuremate linnade
vaheliste liinide piletihindu. Nii maksab sõit Tallinnast Tartusse tavareisijale
juba 140 krooni.
Ootamatu hinnatõus tabas eile paljusid inimesi nii Tallinnas kui Tartus, sest hinnatõusust teatamisega ei ole bussifirmad vaeva näinud. Nii ei olnud hinnatõusust veel eile juttu näiteks kahe suurema bussivedaja – Sebe ja Taisto Liinide – kodulehtedelgi.
Näiteks maksab Sebe bussidega Tartust Tallinna sõit varasema 120 krooni asemel pühapäevast alates juba 140 krooni. Taisto Liinidel sõltub hind konkreetsest bussist ning see küünib päevastel reisidel 135 kroonini. Tallinna ja Pärnu vahel veetakse reisijaid aga kuni 110 krooni eest.
Seotud lood
Täna oli Tallinna linnavalitsuse hoone ees
võimalik tutvuda Tallinna Autobussikoondise uute liinibussidega.
Täna otsustas Tallinna Autobussikoondise
nõukogu, et ettevõtte juhatus võib alates 1. septembrist tõsta bussijuhtide
palku 10 % võrra, teatas Tallinna pressiteenistus.
Edelaraudtee tõstab alates 1. augustist
rongipileti hinda, keskmiselt hakkab reisija sõidukilomeeter maksma senise 50
sendi asemel 60 senti, populaarsematel marsruutidel jääb hinnatõus vahemikku
10-20 protsenti.
Riik tahab sundida bussifirmasid
piletihinna tõusust reisijatele varakult ette teatama ning liinidele senisest
märksa uuemaid ja mugavamaid sõiduvahendeid käiku panema.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.