Riik tahab sundida bussifirmasid
piletihinna tõusust reisijatele varakult ette teatama ning liinidele senisest
märksa uuemaid ja mugavamaid sõiduvahendeid käiku panema.
Kommertsbussiliinide piletite kallinemine eelmise nädala alguses pani majandusministeeriumi senisest aktiivsemalt tegelema bussifirmadele uute eeskirjade loomisega, kirjutas postimees.ee.
Majandusministeeriumi veondusosakonna juhi Priit Vene sõnul saab riigi esimeseks sammuks sel teel seadus, mille kohaselt bussifirmad peavad piletihindade muutmisest andma teada vähemalt 30 päeva enne uute hindade kehtimahakkamist.
Riigi doteeritavate liinide puhul on tingimusi lihtsam seada, kommertsliinide puhul on aga riigi käed ikka seotud.
Vene arutles, et üks võimalus ka nendeni ulatuda on hakata määrama bussipiletite piirhindu, aga selleks oleks vaja sisse viia vastav õigusakt.
Seotud lood
Majandusministeerium tahab kehtestada
avalikke liine teenindavatele bussidele vanusepiirangu, bussifirmade arvates on
tegu mõttetu nõudega.
Suuremad bussifirmad tõstsid 1. juulist
ootamatult ja juba teist korda vähem kui aasta jooksul suuremate linnade
vaheliste liinide piletihindu. Nii maksab sõit Tallinnast Tartusse tavareisijale
juba 140 krooni.
Edelaraudtee reisijate arv kasvas eelmise
aastaga võrreldes nii juunikuus kui ka poole aastaga pea 10%.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.