Seoses täiendavate parendustöödega KÕU
sidevõrgus ning ajutiselt esinenud tõrgetega KÕU interneti töös, otsustas Eesti
Energia pikendada teenuse kuutasuta häälestusperioodi augusti alguseni, teatas
ettevõte.
"Kuna KÕU klientidel on viimasel nädalal olnud kohati raskusi internetiühenduse saamise ja püsimisega, siis esimese kuu eest Eesti Energia interneti kasutajatelt teenustasu ei küsi," rääkis Eesti Energia juhatuse liige Tiit Nigul. "Pikendame kuu võrra teenuse häälestusperioodi, et teha veel võrgutäiendusi ning olla valmis klientidele parima ja tõrgeteta teenuse pakkumiseks," lisas ta.
Reedel, 13 juulil, ilmnesid KÕU interneti raadiovõrgu keskseadme töös tõrked, mille tõttu on tänaseni osaliselt häiritud KÕU interneti kasutamine.
"Laiendusseadmed ilmnenud kitsaskohtade kõrvaldamiseks on juba teel Eestisse ning Televõrk taastab KÕU interneti normaalse toimimise esimesel võimalusel," rääkis Televõrgu teenuste arendusjuht Laur Lemendik.
Täna öösel kahekordistas Televõrk KÕU interneti läbilaskevõimet. Lisaks suurendatakse sidevõrgu parendustööde raames KÕU tuumikvõrgu jõudlust veel täiendavalt neli korda, samuti kahekordistatakse rohkem kui kümne raadiotugijaama jõudlus ning lisatakse uusi raadiotugijaamu.
KÕU on mobiilne internet, mis on mõeldud kasutamiseks kohtades, kus internetti seni pole olnud või inimestele, kellel on liikuva eluviisi tõttu oluline interneti kättesaadavus mitmetes Eesti paikades ja ka ühest punktist teise sõites. KÕU interneti kasutamiseks pakub Eesti Energia koduseadet ja mobiilset seadet.
Seotud lood
Torgu valla Tammuna küla suvilaomanikust
Soome kodanik Pekka Rahikainen soovis oma maakodusse Eesti Energia internetti
Kõu, kuid jäi pika ninaga.
Lisaks hindadele, mida on mugav võrrelda
sideteenuste kalkulaatori abil, saab lõppkasutaja Sideameti veebilehelt infot
nüüd ka teenuste kvaliteedi kohta.
Kolmapäeva ööl vastu neljapäeva tõstab
Televõrk Kõu läbilaskevõimet kaks korda.
Nädalavahetusel oli interneti keskseadme
elektroonika rikke tõttu häiritud Kõu internetiteenuse kasutamine.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.