Toyota teatas kolmapäeval, et on
väljatöötanud pistikuga ühendatava hübriidauto, mida hakatakse
Jaapani teedel testima.
Toyota Plug-in HV, mis baseerub populaarsel Priuse mudelil, kasutab madala energiasisaldusega nikkel-metallhüdriid akusid, vahendas Reuters.
Vaatamata varasematele bensiini- või diisli-elektri hübriidautodele, võimaldab Plug-in HV teatud aja töötada täielikult elektri peal ning läbida lühikesi otsi. Auto laadimine käib kasvõi koduse pistiku kaudu.
Paljude silmis on see siiani parim olemasoev lahendus vähendada heitgaaside atmosfääri paiskumist. Samas ei ole aga senine akutehnoloogia piisav, et talletada nii palju energiat, et oleks võimalik läbida pikki vahemaid.
"On raske öelda, millal pistikusse pistetavad hübriidautod turule võiksid tulla, sest see oleneb akude tehnoloogia lähiaja edusammudest," ütles Toyota asepresident Masatami Takimoto.
Toyota Plug-in HV, mida testitakse peagi ka Euroopas ja USAs, suudab ühe laadimisega läbida vaid 13 km.
Seotud lood
USAs on müügile jõudnud
päikesepatareid, mis võimaldavad hübriidautol läbida päevas kuni 32 kilomeetrit
päikeseenergiat kasutades.
Esimese poolaasta lõpuks sai Toyotast kõige
müüdavam auto maailmas, vahendas CyberSecurity.ru.
Autohiid Toyota kavatseb taastada üle poole
oma Jaapanis asuvast tootmisest, mis juuli alguse maavärinate tõttu suleti.
General Motors Corp hakkab Hiinas järgmisel
aastal hübriidautosid tootma, teatas USA autotootja.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.