Juulikuus Hollandis toimunud Eindhoveni
disainiseminaril kuulutati disainiauhinna Design Management Europe (DME)
nominendiks teiste Euroopa ettevõtete seas ka moekaubandusega tegelev Baltika
Grupp.
Konkursi nominentide seas olid Baltika kõrval sellised rahvusvaheliselt tuntud märgid nagu Marimekko, Renault, Daimler, BMW, Adidas, Bosch Siemens, teatas ettevõte.
Eesti ettevõtetest nimetati auhinna nominentideks veel AS Furniture Window, Aquator, Balteco, AS Standard, Thulema, Skype, T T MANG, Oldehansa ja 4Room.
Baltika Grupp on Eestist nimetatud firmadest ainus moedisainiga tegelev ettevõte. Baltikale kuuluvad rahvusvaheliselt tuntud moebrändid Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman, ettevõttes töötab 30 moedisaini, sisearhitektuuri, kujunduse ning stilistikaga tegelevat inimest.
7. septembriks tuleb auhinna nominentidel esitada presentatsioon, kus on toodud kuni 10 näidet edukatest disainiprojektidest. Konkurss päädib 22. novembril toimuva auhinnatseremooniaga Saksamaal Essenis, kus rahvusvaheline disainiala ekspertidest koosnev žürii valib välja võitjad.
DME auhinna sponsor on Euroopa Komisjon. Konkursi eesmärgiks on tunnustada ettevõtteid, kes kasutavad disaini eristumaks konkurentidest ja suurendamaks ettevõtte kasumlikkust. Eesti ettevõtteid soovitas disainiauhinna konkursile Eesti Disainerite Liit.
Seotud lood
Baltika Grupi 2007. aasta kuue kuu
müügitulu ulatus 536 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 37,4%.
Samas kahanes poolaasta puhaskasum 16,3%.
Ka teises kvartalis vähenes Baltika Grupi
kasum oluliselt, makstes lõivu ettevõtte agressiivse laienemisega seotud kulude
tõttu Venemaal ja Ukrainas, kus poodide avamine kulgeb oodatust aeglasemalt.
Baltika avab teisel poolaastal Montoni poe
Praha kesklinnas asuvas Palladiumi keskuses, teatas firma börsile.
Baltika juuli konsolideeritud müügitulu
ulatus 90.1 miljoni kroonini kasvades eelmise aastaga võrreldes 37%. Jaemüük
kasvas juulis 41% ning hulgimüük 18% võrreldes eelmise aastaga, teatas
ettevõte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.