Tallinki hotellide juht Aivar Sõerd ütles
tänasel online-intervjuul, et järgmine aasta tõotab tulla kõigile siinsetele
hotellidele raske.
"Turismiturul toimuvad arengud mõjutavad kõigi siin tegutsevate hotellikettide plaane," ütles Sõerd. "Kui Läti ja Leedu turismiturud on jätkuvalt tõusufaasis, siis siin on turg stabiilne või oma kiiremad arengud ära teinud. Sügisel käivituvad järgmised uued hotellid, samas turistide hulk nii kiiresti ei kasva, kui on lisandumas tubasid," lisas ta.
Seetõttu tuleb järgmine aasta Sõerdi sõnul kõigile siinsetele hotellidele raske.
Samas leidis hotelliketi juht, et turismituru arengud ei ole kindlasti ainult Tallinki või hotellinduse probleem. "Turistidest on huvitatud restoranid, kaubandusettevõtted, teenindusettevõtted. Turismi arendamisest mõtleb iga normaalne riik. Eesti olukorras, kus jooksevkonto defitsiit on suur, peaks ekspordi arendamine olema valitsusele tähtis. Välisturistide teenindamine ja neile kaupade müük on ju oluline osa ekspordist," rääkis Sõerd.
Vaatamata raskete oludele aga kavatseb Tallink oma hotelliketti jätkuvalt laiendada. "Tallink Hotels hotelliketi strateegia on kasvav. See tähendab hotelliketi edasist laiendamist. Selles kontekstis pean silmas Helsingit, Stockholmi, Riiat ja ka kohalikku turgu," märkis Sõerd, lisades, et jätkuvalt tuleb ära kasutada laevaliinide opereerimise ja turistide majutamisega ühe kontserni raames saavutatav sünergia.
Seotud lood
Tallinki hotelliketi juhi ja endise
rahandusministri Aivar Sõerdi sõnul oli majutusettevõtetes välisturistide arvu
langemine oodatav. Sügis ning uus aasta peaksid tulema tema sõnul
keerulised.
Tallink Grupi teatel asus alates 7. maist
Tallink Hotelsi hotelliketti juhtima endine rahandusminister Aivar
Sõerd.
AS Tallink Grupp vedas 2007 aasta juunis
674 988 reisijat, mis on 78,5% rohkem kui juunis 2006, teatas ettevõte
börsile.
Soome meedia on Tallink
Silja käitumise tõsiselt ette võtnud. Kauppalehti kirjutas, et ei ole
sugugi ükskõik, milline on ettevõtte uus kultuur.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.