Tallinki hotellide juht ja endine
rahandusminister Aivar Sõerd leiab, et raudtee tagasiost ei olnud just kõige
parem viis maksumaksja rahaga ümber käia.
Sõerd vastas online-intervjuul lugeja küsimusele, kas raudtee tagasiost (taasriigistamine) oli õige tegu, järgmiselt: "Maksumaksja rahaga tehtud investeering tuleb tõenäoliselt alla hinnata."
Praegusele valitsusele heitis Sõerd ette tegevusetust. Tema sõnul seadis eelmine valitsus eesmärgiks töötada välja Eesti Raudtee uus äriplaan aprilliks, kuid seda kava ei täidetud. "Praegu on juuli lõpp ja sellest äriplaanist pole midagi kuulda. Raudteefirma aktsiatesse on aga investeeritud 2,35 mld maksumaksja raha," oli Sõerd nördinud.
Seotud lood
Eile esimest päeva Eesti Raudteed juhtinud
Kaido Simmermann veetis esimese päeva veel vanas infrastruktuuridirektori
kabinetis, mille laud oli kiirelt paberite alla mattunud.
Eesti Raudtee on veoettevõttena alates
juuni esimese seitsme päevaga vedanud 38,9 protsenti vähem kaupa kui 2006. aasta
juunis ning kaotanud sellega Eesti raudtee kaubavedude turuosa.
Täna riigikogu infotunnis ütles majandus-
ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et Eesti raudtee ja sadamate sõltuvus
Vene tooraine väljaveost tuleb lõpetada.
Eesti ja kogu Baltikumi suurim kasutatud autode jaemüüja AS Longo Group pakub kõigis kolmes Balti riigis võlakirju summas 10 miljonit eurot, mille aastane fikseeritud intressimäär on 10% ja tähtaeg kolm aastat. Võlakirjade märkimisperiood kestab kuni 25. novembrini ning on avatud nii jae- kui ka kutselistele investoritele.