Täna riigikogu infotunnis ütles majandus-
ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, et Eesti raudtee ja sadamate sõltuvus
Vene tooraine väljaveost tuleb lõpetada.
"Tänane seis on tõesti niisugune, et Eesti Raudtee veod on vähenenud, nende vedude läbi Eesti vedamine ... ei ole Eesti valitsuse kontrolli all, Eesti valitsusel on üsna raske neid mõjutada," vahendas Partsi sõnu Eesti Päevaleht Online.
Partsi sõnul sõltub Eesti Raudtee tulevik sellest, kui palju ja kuidas tegelikult areneb transiit Ida ja Lääne vahel ja kui palju me saame siit endale tükikese.
"Ma juhin tähelepanu, et ega ka need samad Vene ettevõtjad, kes otsustavad, kust on kasulikum, kahjulikum kaupa saata, ei ole vabad oma otsustes," selgitas Parts, rõhutades, et kindlasti on hädavajalik strateegiline töö, et vähendada Eesti Raudtee, Tallinna sadamate või Eesti sadamate sõltuvust Vene tooraine väljaveost.
Seotud lood
Eesti kaudu toimiv Venemaa ja Lääne
vaheline transiitkaubandus kahaneb pronksimässu tulemusel mullusega võrreldes
30–40 protsendi võrra, leiab kohalikke transiidihaisid koondav Transiidi
Assotsiatsiooni värske analüüs. Veomahuks jääb 25–30 miljonit tonni aastas.
Lausumisi tänastest, 13. juuni
ajalehtedest
Tallinki hotellide juht ja endine
rahandusminister Aivar Sõerd leiab, et raudtee tagasiost ei olnud just kõige
parem viis maksumaksja rahaga ümber käia.
Majandusminister Juhan Partsi sõnul
jahtuvad transiidisektoris pronkssõduriga seotud emotsioonid ilmselt sügiseks
ning kevadel vähenenud transiit taastub vähemalt mingis osas, vahendas ETV
24.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.