• OMX Baltic−0,87%296,95
  • OMX Riga0,62%879,46
  • OMX Tallinn−0,45%1 893,75
  • OMX Vilnius−0,83%1 151,41
  • S&P 5001,59%5 954,5
  • DOW 301,39%43 840,91
  • Nasdaq 1,63%18 847,28
  • FTSE 1000,84%8 883,61
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • OMX Baltic−0,87%296,95
  • OMX Riga0,62%879,46
  • OMX Tallinn−0,45%1 893,75
  • OMX Vilnius−0,83%1 151,41
  • S&P 5001,59%5 954,5
  • DOW 301,39%43 840,91
  • Nasdaq 1,63%18 847,28
  • FTSE 1000,84%8 883,61
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • 01.08.07, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress Grupi puhaskasum kasvas 16 protsenti

AS Ekspress Grupi esimese poolaasta netokäive oli 527 miljonit krooni ehk 18% rohkem kui aasta varem, puhaskasum kasvas 16%.
Grupi puhaskasum 2007. aasta esimesel poolaastal oli 51,2 miljonit krooni, teatas ettevõte.
Kontserni käibe kasvu allikateks absoluutnumbrites olid eelkõige ajalehtede ja ajakirjade kirjastamine ja trükiteenus. Kasvutempo oli kiire aga ka infoteenuste ja raamatumüügi segmendis.
Kirjastamissegmendis jätkub reklaamikäibe kasv endiselt kiire tempoga, võrreldes möödunud aastaga on kasv 26%. Ka perioodika müügi kasvunumber oli hea - 12%. Kasvasid nii olemasolevate toodete kui ka uute ajakirjade tiraažid.
Uute toodetena lisandusid esimesel poolaastal Ekspress Grupi Leedu tütarfirmas Ekspress Leidyba seltskonnaajakiri Klubas ning Ajakirjade Kirjastusel naiste nädalakiri Naised, toiduajakiri Oma Maitse ning ajakiri Käsitöö. Naised ja Klubas on lühikese ajaga saavutanud väga hea tiraaži - vastavalt 31 000 ja 38 000 - ning lugejate tähelepanu, mis võimaldab tulevikus kasvatada reklaamitulusid. Ajutiselt on uute toodete lansseerimine suurendanud suhtelisi tegevuskulusid ja vähendanud kasumimarginaali.
Trükikoda Printall on suutnud säilitada esimeses kvartalis saavutatud märkimisväärset käibekasvu (eelmise aastaga võrreldes +15%). Peamiselt on kasv tulnud kontsernivälistelt Eesti klientidelt ja eksporttoodangult. Samas on kasvanud paberi osakaal käibes, mis vähendab käiberentaablust. Samuti on kasumimarginaali vähendanud tööjõukulude ennakkasv (18%) ja uue trükiliini investeeringu ettevalmistamisega seotud kulud (0,6 miljonit krooni)).
Uus telefonikataloog ja telefoniinfoteenused on märgatavalt kasvatanud infoteenuste käivet - 32%.
Puhaskasumi kasvule aitas kaasa ka intressikulude vähenemine, kuna kevadisest aktsiaemissioonist kaasatud raha arvel vähendati kontserni laenukoormust.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele