• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.08.07, 19:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress Grupi puhaskasum kasvas 16 protsenti

AS Ekspress Grupi esimese poolaasta netokäive oli 527 miljonit krooni ehk 18% rohkem kui aasta varem, puhaskasum kasvas 16%.
Grupi puhaskasum 2007. aasta esimesel poolaastal oli 51,2 miljonit krooni, teatas ettevõte.
Kontserni käibe kasvu allikateks absoluutnumbrites olid eelkõige ajalehtede ja ajakirjade kirjastamine ja trükiteenus. Kasvutempo oli kiire aga ka infoteenuste ja raamatumüügi segmendis.
Kirjastamissegmendis jätkub reklaamikäibe kasv endiselt kiire tempoga, võrreldes möödunud aastaga on kasv 26%. Ka perioodika müügi kasvunumber oli hea - 12%. Kasvasid nii olemasolevate toodete kui ka uute ajakirjade tiraažid.
Uute toodetena lisandusid esimesel poolaastal Ekspress Grupi Leedu tütarfirmas Ekspress Leidyba seltskonnaajakiri Klubas ning Ajakirjade Kirjastusel naiste nädalakiri Naised, toiduajakiri Oma Maitse ning ajakiri Käsitöö. Naised ja Klubas on lühikese ajaga saavutanud väga hea tiraaži - vastavalt 31 000 ja 38 000 - ning lugejate tähelepanu, mis võimaldab tulevikus kasvatada reklaamitulusid. Ajutiselt on uute toodete lansseerimine suurendanud suhtelisi tegevuskulusid ja vähendanud kasumimarginaali.
Trükikoda Printall on suutnud säilitada esimeses kvartalis saavutatud märkimisväärset käibekasvu (eelmise aastaga võrreldes +15%). Peamiselt on kasv tulnud kontsernivälistelt Eesti klientidelt ja eksporttoodangult. Samas on kasvanud paberi osakaal käibes, mis vähendab käiberentaablust. Samuti on kasumimarginaali vähendanud tööjõukulude ennakkasv (18%) ja uue trükiliini investeeringu ettevalmistamisega seotud kulud (0,6 miljonit krooni)).
Uus telefonikataloog ja telefoniinfoteenused on märgatavalt kasvatanud infoteenuste käivet - 32%.
Puhaskasumi kasvule aitas kaasa ka intressikulude vähenemine, kuna kevadisest aktsiaemissioonist kaasatud raha arvel vähendati kontserni laenukoormust.

Seotud lood

Uudised
  • 13.04.07, 10:52
Luik viis Ekspressi Rumeeniasse
Peamiselt Hans H. Luige omanduses oleva ASi Ekspress Grupp tütarfirma AS Ekspress Hotline sõlmis üleeile Bukarestis asutamislepingu äriühingu TeleTell Infoline S.R.L asutamiseks.
Uudised
  • 02.08.07, 15:17
Hans H. Luik ostab ligi miljardi krooniga Delfi
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik ostab ära Delfi, aktsiate ostuhind on 54,05 miljonit eurot ehk ligikaudu 846 miljonit krooni, teatas firma börsile.
Uudised
  • 04.06.07, 13:59
Ekspress Grupi aktsiaid on müünud peamiselt eestlased
Ekspress Grupi Eesti eraisikutest kontoomanike arv on kahanenud maikuu jooksul 331 isiku ehk seitsme protsendi võrra 4703 kontoni, selgub Eesti väärtpaberite keskregistri statistikast.
Uudised
  • 29.05.07, 10:29
Ekspress Grupp kahekordistas Leedu seltskonnaajakirja tiraaži
Ekspress Grupi omandatud Leedu seltskonnaajakiri Klubas alustas pärast põhjalikku reformimist mai algusest ilmumist uues kuues ning senisest ligi kaks korda suurema trükiarvuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele