Peaks küll. Estonian Air peaks oma äri ülesehitust muutma. Kõige tugevam argument ongi maine.
Teenuse kvaliteet on selgelt langenud, mis mõjub halvasti Eesti riigi mainele. Oluline on välja käia selge strateegia. Riia lennujaam näiteks on võtnud eesmärgiks olla regiooni tõmbenumber.
Ma ütleks, et riik peaks otsustama, kas ta tahab olla aktiivne või passiivne omanik. Kui tahab olla aktiivne, siis ei peaks osalust müüma. Kui passiivne, siis pigem peaks müüma.
Absoluutselt. Vaidluse koht puudub. Estonian Airi positsioon on skisofreeniline. Ühest küljest peab ta konkureerima odavlennufirmadega. Teisest küljest peab kandma Eesti märki, mis on kallis. Tiitlist peaks kaduma Estonian, sest odavlennufirma ei tohiks sellist tiitilit kandma.
15 aastat tagasi oli vaja meile rahvuslikku uhkust. Praegu oleme nii kõva riik, et meil ei ole vaja poosetada.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.