Koristusfirmadel klientidest puudust pole,
paljud tahavad selle töö kaelast ära saada.
Tallinna Koristusteenuse OÜ on Tallinnas ja selle lähiümbruses koristusteenust pakkunud ligi aasta, kirjutas Eesti Päevaleht. Firma juhataja Eve-Mai Tsupsmanni sõnul soovib suurem osa klientidest just kodu koristust. Kui sõidukulus kokkuleppele jõutakse, pole ka kaugemate elamurajoonide teenindamine probleem.
“Meie klient on kiire eluviisiga inimene, kellel on tavaliselt keskmisest kõrgem sissetulek. On lastega peresid, kel napib aega, kuid on ka poissmehi, kellel lihtsalt puudub oskus oma elamist korras hoida,” lausus Tsupsmann.
Koristustund maksab 80–200 krooni, kuid tellija peab arvestama kolme- kuni viietunnise tööajaga.
Seotud lood
Täna teatas Jaapani majandusministeeriumi
zhürii peapreemia määramisest koristusrobotile, mis juba ka edukalt töötab.
ISS Eesti ASi juhatuse liige Priit Sipelgas
teatas, et koristajate palk kasvab keskmisest palgast kiiremini ning hoolsamad
teenivad 7500-9000 krooni.
Disainer Kristina Andersson üritab tappa
kaks kärbest ühe hoobiga kujundades tolmuimeja,
millega väikelapsed saaksid mööda tuba ringi sõita.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.