Juuli oli Läti õlletootjate jaoks vilets
kuu, müük kahanes erinevatel ettevõtetel 20-40% võrreldes juuniga, vahendas
BBN.
"Juuli müügitulemused olid sama halvad kui talvel," üles ettevõtte Bauskas alus tegevjuht Vladimirs Barskov.
Ettevõtte müük kahanes 30% võrreldes juuniga ning võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 13%.
Barskovi sõnul on halbade müügitulemuste taga kehv suveilm.
Õlletootja Aldaris teatas, et nende müük kahanes juulis 20% võrra võrreldes eelmise kuuga.
"Päike on peamine õllemüügi agent ning ülejäänud turundustöö saab vaid kompenseerida hooajast tulenevat tõusu või langust," ütles Aldaris esindaja Ilmars Jargans.
Seotud lood
Baltikumis alkoholitoodangu maaletooja ja
edasimüüja L.I.O.N. Ko kasvatas aastaga kasumit 2,5 korda.
Aripaev.ee Kuumal Toolil istudes ütles Saku
Õlletehase juht Ireneusz Smaga, et Eesti tänane trend on hästi toiminud,
iseseisvat ja vaba ettevõtluskeskkonda kokku tõmmata ja otsuseid
tsentraliseerida.
Eestis kehtiv aktsiis õllele on hetkel
ligemale kahekordne võrreldes samasse majandusruumi kuuluva Läti ja Leeduga.
10%+20% aktsiisitõusuga saaks Eesti ja Läti õlleaktsiisi vahe olema kordades pea
sama suur, kui täna on Soome ja Eesti vahel, ütles Eesti Õlletootjate Liidu
president Cardo Remmel.
Aripaev.ee Kuumal Toolil vastab hetkel
lugejate küsimustele Saku Õlletehase juht Ireneusz Smaga, kelle sõnul on Eestis
võrreldes Poolaga viimasel ajal tekkinud suuremaid tõkkeid - aktsiisist kuni
müügipiiranguteni.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.