Baltikumis alkoholitoodangu maaletooja ja
edasimüüja L.I.O.N. Ko kasvatas aastaga kasumit 2,5 korda.
Ettevõtte peamisteks eesmärkideks 2006. aastal oli efektiivsuse ja rentaabluse kasv organisatsioonilise struktuuri ja personali sisemise ümberkorraldamise, äriprotsesside ning sortimendi optimeerimise kaudu, teatas ettevõte.
Eelmise aastaga võrreldes peaaegu ühesuguse käibe juures kasvas ettevõtte kasum enne 2006. aasta makse (EBT) enam kui 2,5 korda, ulatudes 923 250 latini (1 313 666 eurot), 2005. aastal oli see näitaja 361 691 latti (514 650 eurot).
2007. aasta esimesed viis kuud näitavad, et ettevõtte kasum on ületab 2006. aasta sama perioodi kasumi enam kui 3,5 korda: 2007. aasta viie kuu jooksul 231 260 latti (329 055 eurot) võrreldes 62 710 latiga (89 229 euroga) 2006. aasta viie kuu jooksul.
Ettevõttel on kavas saavutada 2007. aasta käibe kasv vähemalt 25% võrra ja suurendada kasumit enne maksustamist vähemalt 1,5 korda.
Eesti juhtiv importalkoholi hulgimüüja Dunkri Kaubanduse AS pidi mõni aeg tagasi suu puhtaks pühkima Lioni ostmisest, sest pooled ei jõudnud tehingu maksumuses kokkuleppele.
Lioni ostmine oleks Dunkrile tähendanud aastakäibe kahekordistumist miljardi kroonini.
Tänavu aasta alguses võitis Dunkri Kaubandus Lioni omandamise enampakkumise, kuid hilisema ostuanalüüsi käigus selgunud puudujääkide tõttu soovis Dunker leppida kokku madalamas ostusummas. Lätlased ei olnud aga Dunkri Kaubanduse ASi juhi Arvo Kase sõnul nõus müügihinda alandama ja on juba uue kosilase poole pöördunud.
Seotud lood
Juuli oli Läti õlletootjate jaoks vilets
kuu, müük kahanes erinevatel ettevõtetel 20-40% võrreldes juuniga, vahendas
BBN.
Koolitusele kuluvaid summasid saab paremini rihtida, kui juba värbamisprotsessil on pööratud tähelepanu sellele, et kandideerija eviks ettevõttele olulisi hoiakuid, kinnitasid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja töötaja kogemuse juht Gerly Roosmets.