Majandus- ja
kommunikatsiooniministeerium eitas müügiläbirääkimisi SASiga, samas SASi
esindaja ütles, et ettevõte kohtub regulaarselt enamusosaluse nimel Eesti
valitsusega.
"Hetkel mingisuguseid müügiläbirääkimisi ministeeriumi ja SASi vahel ei toimu," ütles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna juhataja asetäitja Allan Mäll.
SAS grupi tegevdirektor Mats Jansson ütles Handelsblattile, et SAS kavatseb keskmises perspektiivis Estonian Airi ja Air Balticu ühendada.
"SAS grupile kuulub 49% Estonian Airist ja 47,2% Air Balticust. Meie esmane eesmärk on saavutada enamusosalus mõlemas firmas. Sel eesmärgil peame nii Eesti kui Läti valitsusega regulaarseid kohtumisi," kommenteeris Hans Ollongren SAS grupi avalike suhete osakonnast Jansseni väljaöeldut.
Seotud lood
Kui riik otsustab oma osaluse Estonian
Airis ära müüa, astub SAS Eesti lennufirma omandamisega sammu lähemale oma kümne
aasta tagusele plaanile ühendada Baltimaade kõik kohalikud lennufirmad ühtseks
SASi filiaaliks.
SAS grupp tunnistas, et ettevõtte esmane
eesmärk on saavutada enamusosalus nii Estonian Airis kui ka Air
Balticus.
Estonian Airi nõukogu esimees Olev Schults
kinnitas aripaev.ee-le, et mingisuguseid läbirääkimisi Estonian Airi aktsionärid
omavahel pidanud pole.
SASi tegevjuht Mats Jansson ütles Saksa
ajalehele Handelsblatt, et ettevõte plaanib keskpikas perspektiivis Estonian
Airi ja airBalticu liita.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.