• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 23.08.07, 08:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Estonian Airi kiire osaluse müümine ei oleks kasulik

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium lähtub Estonian Airi osaluse käsitlemisel riigi pikaajalistest huvidest. Minister Juhan Partsile teevad muret ettevõtte viimaste aastate arengud ning ei ole tõsiseltvõetav, et probleemidele püütakse ajakirjanduse kaudu lahendust leida.
Mais toimunud Estonian Airi üldkoosolekul väljendas minister rahulolematust ettevõtte tulemuste ning arengukavaga, teatas ministeerium. Samas on lennufirma näidanud õnnestunud hakkamasaamist ka aegadel, mil ülejäänud lennundusringkond on veelgi hullemini kiratsenud. Hiljutised personalimuudatused SASis on loonud võimaluse koostöös suurosanikuga ettevõtte strateegia üle vaadata.
Ministri seisukoht on, et kiire osaluse müümine ei oleks kasulik, kuna müügihind ei kompenseeriks lennundusvaldkonna arendamise olulisust. Riigi huvides on, et Estonian Air oleks arenev ettevõte, et kasvaks otselendude sihtpunktide arv Euroopas ning töötataks välja otseühendused nii Aasia kui Ameerika suunal. Kõike seda saab teha vaid siis, kui on tagatud riigi ja rahvuslipu all tegutseva ettevõtte koostöö, mille kasuks räägib kahtlemata riigi osalus antud ettevõttes.
Tänase seisuga on ministeeriumil plaanis kohtumine SASi esindajatega septembri keskel. Seniks on nii osapoolte kui ajakirjanduse väljaütlemised ennatlikud ega rajane ühelgi ratsionaalsel alusel.

Seotud lood

Uudised
  • 03.10.07, 08:29
Estonian Airi saatus ripub maa ja taeva vahel
Majandusminister Juhan Partsi ja Estonian Airi nõukogu liikme Jaan Männiku plaan minna septembris SASi peakorterisse Estonian Airi tulevikku arutama ei saanud teoks, kuna Muhamed tuli ise mäe juurde.
Uudised
  • 21.08.07, 17:38
SAS: meie eesmärk on Estonian Air Eesti riigilt välja osta
SAS grupp tunnistas, et ettevõtte esmane eesmärk on saavutada enamusosalus nii Estonian Airis kui ka Air Balticus.
Uudised
  • 21.08.07, 15:29
SAS plaanib liita Estonian Airi ja airBalticu
SASi tegevjuht Mats Jansson ütles Saksa ajalehele Handelsblatt, et ettevõte plaanib keskpikas perspektiivis Estonian Airi ja airBalticu liita.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 13:13
Pangad, regulatsioonid ja rohepööre: kas Eesti ettevõtted on valmis jätkusuutlikkuse väljakutseteks?
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele