• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,65%5 608,19
  • DOW 300,07%41 461,74
  • Nasdaq 1,32%17 666,13
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,95
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,65%5 608,19
  • DOW 300,07%41 461,74
  • Nasdaq 1,32%17 666,13
  • FTSE 1000,53%8 540,97
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%94,95
  • 04.09.07, 17:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: E nagu elegants

Kuigi Mercedese uus E klass peaks välja tulema alles kahe aasta pärast, on Automedia spioonid juba välja nuhkinud uusi detaile ja pildistanud auto sisemust.
Mercedes hülgab SBC pidurid, autol saavad olema tavalised pidurid. Modelleeritum iluvõre, geomeetrilisemad esimesed õhu sissevõtu avad ja kiilukujuline profiil annavad W212le sportlikuma ilme.
Esilaternate, C-piilari, tagatulede disain sarnaneb viimasele Lexusele. See on irooniline, sest Lexus LS on tuntud Mercedese kopeerija, kuid Stuttgartil on piisavalt aega välimust lihvida.
W212 puhul on põhiteema juhi abistamine. Auto annab teada, kui rida otsa saab, olemas on silma liikumise jälgimise monitor, liiklusmärkide tuvastussüsteem, teeolude sensorid, stabiilsuskontroll, mis jälgib külgtuult ja rehvide kulumist.
Mootorivalik on tavaline V6 ja V8, pluss 500hobujõuline 6,3 liitrine V8.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele