Läti Kommertspankade Assotsiatsiooni
andmetel juhib 31. juuli seisuga Läti hoiuste turgu nii era- kui äriklientide
sektoris Parex banka. Panga kogu hoiuste maht on 2,45 miljardit eurot, mis
moodustab 19,1% kogu Läti hoiusteturust.
Esimese seitsme kuuga kasvasid Parex banka hoiused 21%, mis on rekordkasv Läti viie suurema panga seas, teatas pank. 2007. aasta esimese 7 kuu järsim tõus – 29,4% Läti suurimate pankade seas toimus Parex banka eraisikute hoiuste sektoris. Parex banka äriklientide hoiuste sektor omab 1,579 miljardi euroga 21-protsendilist turuosa ning on sellega peaaegu 50% ees oma lähimast konkurendist.
„Parex panga peamisteks prioriteetideks on pakkuda oma klientidele häid investeerimise ja hoiustamise võimalusi nii Lätis, Eestis kui teistes Lääne- ja Ida-Euroopa maades,” lausus Parex banka Eesti Filiaali müügi- ja klienditeeninduse direktor Vaido Romulus. „Tänase tarbimisbuumi raames muutub üha olulisemaks oma likviidsete varade tulemuslik juhtimine ning seniste harjumuste muutmine – et lüüa inflatsiooni ning mitte kaotada oma raha,” sõnas Vaido Romulus.
Vaido Romulus sõnul toetab eraisikute hoiuste kasvu kindlasti ka viimase aasta ca 20% keskmiste palkade kasv, millega Eesti liigub üha lähemale Euroopa Liidu vastavatele numbritele. Meie tänased majandusanalüütikud prognoosivad seniste trendide jätkumist lähiaastatel ning Parex Pank soovib omalt poolt olla jätkuvalt usaldusväärseks partneriks oma tekkinud säästude hoiustamisel ning rahaliste vahendite juhtimisel,” rääkis Vaido Romulus.
Parex banka varad on aasta esimese seitsme kuuga kasvanud Läti suurimatest pankadest jõuliseimalt – 24,2%. 4,2 miljardi euro suuruse varakapitaliga on Parex banka suuruselt kolmas pank Lätis, omades 15,3% turuosa.
Seotud lood
Läti suuruselt kolmas laenaja Parex Banka
teatas, et nende kasum kasvas 82%, kuna laenude andmine kasvas.
Venemaa Alfa pank on lähedal Läti Parex
panga enamusaktsiate ostmisele, lätlaste esindaja nimetab teadet kuulujutuks,
kirjutas Dienas Bizness.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.