Hilton Reservations Customer Care
(HRCC) sulgeb Tallinnas asuva Reservations Customer Care kõnekeskuse
2007.a. 20.detsembril.
Kõiki keskuses pakutavaid teenuseid hakatakse osutama teistes Hilton Reservation Customer Care kõnekeskustes, teatas ettevõte.
Antud otsuse tegemisele eelnes pikaajaline hindamisprotsess, mille käigus püüti välja selgitada, kuidas ettevõttel oleks kõige parem oma tulevastele ettevõtlusega seotud väljakutsetele vastu astuda, põhjendas Hilton oma otsust.
Lisaks oluliselt madalamatele kõnehindadele on ettevõte veendunud, et teised kõnekeskused suudavad pakkuda oluliselt rohkem vabalt erinevates Euroopa keeltes rääkivaid töötajaid, võimaldades personalil ühtlasi senisest enam paindlikumaid tööhõivevõimalusi kasutada, näiteks kodustöötamise programm, millega ühinenud, erinevaid Euroopa keeli valdavad operaatorid saavad võimaluse kõnekeskuse funktsioonide täitmiseks oma kodust.
Kõiki Hiltoni meeskonna liikmeid on eelseisvast sulgemisest teavitatud ning neile pakutakse praeguse seisuga võimalusi erinevates koolitus- ja väljaõppeprogrammides osalemiseks, tagamaks neile alalise töökoha leidmise võimalust ka pärast HRCC-ga sõlmitud lepingu lõppemist.
"Sooviksime tänada kõiki oma meeskonna liikmeid nende märkimisväärse panuse eest Hilton Reservations Customer Care kõnekeskuse Tallinna esindusse töösse. Järgnevatel nädalatel ja kuudel teeme omalt poolt kõik, tagamaks meie meeskonna liikmetele maksimaalset toetust ja abi tulevikuks valmistumisel," ütles HRCC direktor Liane Potter.
Seotud lood
Mullu üle 77 miljoni kroonise käibe
saavutanud Petromaks Stividori ASi juht Dmitri Kargini sõnul koondas firma
Venemaalt tulemata jäänud söerongide tõttu 83 inimest.
Äripäevale kinnitas Hiltoni kõnekeskuse
endine töötaja Mihhail Boiko, et keskus kavatseb sulgeda enamus liinid
Eestis.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.