Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sauk: taksofirma unustas mu ära
YIT Ehituse juhatuse esimees Priit Sauk on
taksot oodanud kõige rohkem tund aega, üks kord unustati ta ka lihtsalt ära.
"Tunda aega olen kõige rohkem taksot oodanud. Helistasin kaks korda firmasse, teisele kõnele ka ei reageeritud ja taksot ei tulnud. Seepeale tellisin takso teisest firmas," kommenteeris Sauk küsimust, kaua ta on kõige kauem taksot oodanud.
Sauki sõnul on takso järjekorras ootamine tüüpiline, kuid rohkem teda ära unustatud nii ei ole.
Ettevõtja Rein Kilk ei mäleta, et ta oleks
kunagi väga pikalt takso järele oodanud, samuti on tema sõnul olla hea
ettevõtja, sest autosid on sadu ja kuskil keegi ikka sõidab.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.