Baltika või Baltika? Panna selga või juua
ära? Just selles on küsimus, sest kaks samanimelist brändi, mis müüvad
vastandlikke tooteid, tahavad saada parimaks Euroopas.
Eestlastele on tõenäoliselt valik selgem, sest Baltika on siinmail eelkõige tuntud rõivatootjana, kelle eesmärk on saada juhtivaks moe jaemüüjaks Kesk- ja Ida-Euroopas, kirjutab tänane Äripäev.
Teise Baltika tohutu potentsiaal seisneb aga hoopis õllemüügis, sest alles hiljuti avaldatud Millward Brown Optimori uuring nimetas brändi maailma perspektiivikaimaks. Samuti mahtus Baltika kolme parima hulka Interbrand Zintzmeyer LuxAG ja ajakirja BusinessWeek Venemaa koostatud hinnalisemate Vene brändide reitingus.
"Õlletootja Baltikaga on meie ettevõtet segi aetud küll. Kuna aga meie kasutame Baltika nime vaid suhtelises kitsas, valdavalt äripartnerite ringis, siis ei ole segiajamine kuigi sage," ütles rõivatootja Baltika turundusdirektor Anu-Mall Naarits, kelle sõnul on nende kaubamärk kaitstud ladina tähestikus, konkurendil aga teadaolevalt kirillitsas. "Samas olen kuulnud, et mõne meie ettevõttesse tööle asunud noore tuttavad on imestanud, et miks muidu nii moehuviline inimene oma karjääri äkki õlletööstusega otsustas siduda," naljatles Naarits.
Õlle-Baltikal läheb samuti hästi. Turuosa maailmas kasvas kahelt 2,2 protsendile ja Euroopas 6,1-lt 6,5 portsendile. Baltika sai ka parima eksportööri tiitli, müües välismaale üle 70 protsendi Venemaalt eksporditud õlust. Kokku müüs ettevõte välismaale 160 miljonit liitrit õlut. Võrdluseks, Eesti müüakse kokku ligi 130 miljonit liitrit õlut.
Seotud lood
Euroopa investorsuhete ajakiri IR Magazine
nimetas eelmisel neljapäeval toimunud auhinnatseremoonial Baltika Grupi parimaks
Eesti ettevõtteks investorsuhete alal.
Täna tutvustas Baltika oma uue hooaja
kollektsioone: Montonit, Baltmani, Mosaici ja Ivo Nikkolot.
Baltika Grupi augustikuu müügitulu ületas
esmakordselt 100 miljoni piiri, ulatudes 101,3 miljoni kroonini. Grupi jaemüük
kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga enam kui poole võrra – 52
protsenti, teatas firma.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.