Viimastel nädalatel ei ole paljudes
poodides enam Eesti võid müüdud, sest koor, millest võid teha, viiakse
välismaale, kus selle eest rohkem raha saadakse, kirjutas Postimees.
Tallinna Kristiine Prisma juht Margus Musthallik ütles, et Eesti võiga on tõesti kitsas käes. "Isegi ostjatelt on tulnud selle kohta tagasisidet," tõdes Musthallik.
Rakvere Piim, mille tooted kannavad Farmi kaubamärki, ei ole juba mitu nädalat võid tootnud. "Peamine põhjus on selles, et koor, mis enne võiks tehti, saadetakse nüüd autotsisternis lahtise kaubana välismaale, sest seal on hind väga hea," selgitas Rakvere Piima juhataja Jaanus Vihand või kadumise tagamaid.
Teine võinappuse põhjus on Vihandi sõnul toorpiima madal rasvasus: kui piima kooritakse, ei saada piisavalt koort.
Seotud lood
Eestlastel tuleb sarnaselt teiste
eurooplastega tänavu sügisel ees ootava saia-leivatoodete ja lihakauba
hinnatõusuga leppida, piimatoodete kallinemist saaks aga pärssida euroliit ja
seda oodates tuleb poliitikutele otsa vaadata.
Ütlemisi tänasest, 12. septembri
pressist
Euroopat tabanud piimanappuse ja toorpiima
hinnaralli toel tõstavad Eesti piimatöösturid lähikuudel piimapaki hinda 30
protsenti, ähvardades defitsiidiks muutunud piima vastasel korral hoopis
naabrite poelettidele vedada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.