Augusti lõpus pöördusid Eesti
Kasiinovastased osta reklaamiaega televisioonis oma ideede edendamiseks.
Valik langes saatele Mantlipärija.
TV3 müügiesindaja keelas Eesti kasiinovastastele ligipääsu TV3 saate Mantlipärija reklaamiajale.
„Normaalseks seda olukorda pidada ei saa. Demokraatlikus läänemaailmas on tavapärane, et raha eest saab reklaamiaega osta kommertstelevisiooni mistahes televisioonisaates. See õigus on isegi nendel, kes propageerivad teisi ideid, kui näiteks saade, kuhu nad reklaamiaega tahavad osta,” leidis kasiinovastaste eesvedaja Max Kaur.
„TV3 näitas, et kasiinoreklaam on neile olulisem kui sotsiaalne reklaam, mis on suunatud hasartmägurluse vastu. Neid ei huvita isegi raha, mida kasiinovastased reklaami eest annaks. Raske on seda olukorda teisiti hinnata kui kasiinodiktatuuriks, mis järjest rohkem piirab meie vabadust,” lisas Kaur.
Seotud lood
Olympic Casino juht Armin Karu ütles,
et "Mantlipärija" saate võitja peab soovima organiseerida asju ning tegema seda
hästi ja südamega.
Vaatamata sellele, et TV3 eelmise aasta
lõpus liidripositsiooni kaotas, edastas ta reklaamikäibes Kanal 2 40 miljoni
krooniga, kirjutas Äripäev.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.