• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 28.09.07, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talteri tegevjuht: Pirita tee ehitusel ei arvestatud ristmikega

Tarteri tegevjuhi Sven Pertensi sõnul võis Pirita tee ehitus kallimaks minna, sest linn ei arvestanud eelarves kahe ristmiku ehitusega.
"Ühe võimaliku selgitusena võib tuua veel selle, et Pirita tee ühistranspordiraja hankes sisaldus ka kahe ristmiku ehitus: Saare tee ja Russalka ristmik," selgitas Pertens. "Meil vastav info puudub, kuid on võimalik, et eelarve koostamisel arvestati ainult ühistranspordiraja ehitusega ja hiljem otsustati projekti koosseisu lisada ka ristmike ehitamisega seotud tööd, mille tulemusena objekti tööde maht ja iseloom muutusid ning objekt tervikuna kallines eelarvega võrreldes," täiendas ta.
Talter osales ka ise hankekonkursil Pirita tee ühissõidukiraja ehitamiseks. Hinnaks pakuti 20,97 miljonit krooni koos käibemaksuga. Kokku osales hankel 5 pakkujat, hinnad jäid vahemikku 19,8-25,2 miljonit krooni. Tallinna linna eelarve seisukohast lisandub hankekonkursi hindadele veel järelevalveteenuse tasu, mis jääb vahemikku 4-5% ehitushanke lepingu maksumusest.
"Linna teedeehituse objektide eelarvete koostamisel planeeritakse objektidele vahendeid eksperthinnangute alusel, mis on paraku väga ligikaudsed, kuna tavaliselt puudub eelarve koostamise ja kinnitamise ajal tehniline projekt," selgitas Pertens.
Autor: ÄP praktikant

Seotud lood

Uudised
  • 28.09.07, 11:39
Pirita bussiraja ehitaja: linn pani eelarvega puusse
Aripaev.ee küsis Matthäi Ehituse juhilt Veljo Haubelt, miks Pirita bussirada läks plaanitust kaks korda kallimaks.
Uudised
  • 27.09.07, 16:56
Pirita bussirada läks plaanitust kaks korda kallimaks
Pirita ühissõidukiraja ehitamine läks Tallinna linnal plaanitust kaks korda kallimaks, 10 miljoni krooni asemel 20,8 miljonit krooni.
Uudised
  • 12.10.07, 13:03
Pirita uutes majades on kõige rohkem vabu kortereid
Tallinna äärelinnas on ehitamisel ligikaudu 4000 uut korterit, millest keskmiselt 45 protsenti on praegu vabad, kõige enam vabu kortereid leidub aga Pirita uutes kortermajades.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele