Transiidiekspert Raivo Vare ütles täna
venekeelse uudisteportaali dv.ee online-intervjuus, et transiidisektori raskes
olukorras on süüdi valitsus.
„Kõik, mis võis transiidiga juhtuda, on juba juhtunud. Praegune inimtühjus raudteel ja sadamates on meie valitsuse 180 päeva saavutus. Jah, on küll, mille üle uhkust tunda...“ ütles Vare.
„Kiire kasvu ajad on möödas, selles pole mul kahtlust. Endist transiidimahtu tagasi pole enam oodata. See protsess oleks kestnud 4-5 aastat, kui see poleks toimunud nii äkitselt. Vene poolel jäi vaid "mugav" moment ära kasutada ning forsseerida sündmusi oma majanduse huvides,“ jätkas ta, lisades, et tegelikkuses oleks Venemaa strateegilise toorme eksport niikuinii läinud oma sadamatesse üle, kuid see võtaks rohkem aega.
„See tähendab, et transiidimajandus oleks muutunud nii või teisiti, nüüd aga juhtus see järsku ning oli ehk mõneti ootamatu,“ selgitas Vare.
Loe täispikka venekeelset intervjuud
siit.
Seotud lood
Ärikonsultant Raivo Vare ütles Äripäeva
majanduskonverentsil Äriplaan 2008, et ärge uskuge neid jutte, et Koidula
piiripunkti ehituseks euroraha ei antud.
Transiidiekspert Raivo Vare ütles täna
venekeelse uudisteportaali dv.ee online-intervjuus, et
soomlaste idee taga sulgeda piir Venemaaga oli surve panna Vene pool ennast
liigutama.
Eesti Raudtee juhatuse liige ja
turundusdirektor Rene Varek lahkub ettevõttest, kuna tundis, et uue äriplaaniga
jätkamine oleks tema jaoks tähendanud uuele ringile minekut.
Raudteelaste ametiühingu esimees Oleg
Tšubarov suhtub väga skeptiliselt Eesti Raudtee tükeldamisse ning tema
sõnul tegelevad Eesti Raudtee juhid kõige muuga, välja arvatud lahenduste
otsimine.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.