• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • 04.10.07, 18:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kruuda tahaks luua ajakirjanike börsi

Ajakirjandusmaastikul Kalev Meediaga kanda kinnitav Oliver Kruuda tahaks ideaalis luua ajakirjanike börsi, kust meediaettevõtjad saaksid endale töötajaid valida.
Kruuda sõnul müüakse praegu lugusid pealkirjadega, mitte tegijatega. „Võib-olla tuleks sellele mõelda, et hoopis tegijatega lugusid müüa?” küsis Kruuda ja pakkus välja idee luua ajakirjanike börs.
Selliste tegijate tippteoseid võiks müüa kõrge hinnaga ja miks mitte sellistele ajakirjanikele ka 100 000 krooni palka maksta, rääkis ta Eesti Rahvusringhäälingu meediakonverentsil.
Kruuda pakkus välja ka staarajakirjanikud, kes Eestis on muutunud kaubamärkideks ja kes võiksid sellisel börsil olla. Sellised kaubamärgid on Sulev Vedler, Madis Jürgen, Vallo Toomet, Peeter Raidla, Kristina Traks, Andrei Hvostov, Urmo Soonvald, aga ka veel mitmed nooremad ajakirjanikud, leidis Kruuda.
Kalev Meedia omaniku arvates oleks selline börs win-win lahendus nii meediatoodete omanikule, meedia tarbijale kui ka ajakirjanikele endile. „Saad helistada börsile ja küsida kas ma saaksin nädalaks ajaks Vedlerit,” tõi ta näite.
Kruuda sõnul ootab tema, kui meediaettevõtte omanik, ajakirjanikelt seoste nägemise ja struktuuri loomise võimet, tegemise julgust ja tahet. „Ja viisakas peab ajakirjanik olema,” rõhutas meediaärimees.

Seotud lood

Uudised
  • 21.09.07, 15:03
Kalev Meedia juht võrdleb Oliver Kruudat Richard Bransoniga
Kalev Meedia juht Alar Pink võrdleb Kalevit Virginiga ja Oliver Kruudat Richard Bransoniga.
Uudised
  • 26.09.07, 09:06
Kruuda ei plaani Luige kombel poolemiljardilisi rahasüste teha
Kommenteerides oma meediainvesteeringuid nentis Kruuda, et Hans H. Luige kombel ta poolemiljardilisi rahasüste teha ei plaani, sest meediaväljaande loomiseks pole tema sõnul aruka asjaajamise korral nii palju raha vaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele